Razumevanje posla – DEMO

[vc_row][vc_column][vc_column_text]KLJUČNE TOČKE

  • Razumevanje osebnih zahtev in vprašanj, ki si jih morate zastaviti, da lahko svoj posel nadgradite.

Ena izmed stvari, ki ste jo nedvomno doživeli prvič, ko ste začeli delati v tej industriji, je bilo pomanjkanje informacij/znanja o tem, kako dejansko voditi vaše podjetje, posel. Saj veste, kako začeti z delom, najti stranke, jih obdržati, kako pridobiti izkušnje in bolj kot karkoli drugega, kako postati prepoznavni.

Prav vsi imamo kaj ponuditi, skoraj vsak izmed nas je usposobljen in ima izkušnje, ki jih večina splošne populacije nima, in prav to pomeni, da lahko vsak izmed nas nekaj prispeva. Nekaj, kar nenazadnje pomaga ljudem. Prav tako imamo možnost in avtoriteto, da ljudi na njihovi poti oviramo. Če z našim delom stopimo izven naših pristojnosti ali zmožnosti, nas pogosto vodi naš ego in lažni občutek avtoritete, ki nam ga da naša industrija (kolegi).

Drug pomemben izziv v naši industriji je vrsta značaja, ki ga bomo v tej industriji privlačili. Delamo v industriji, ki temelji na zunanji podobi in je odvisna od vodij in inovatorjev, ki se morajo osredotočati na vse ostale razen nase, vendar v večini primerov ta industrija prikazuje popolnoma nasprotno sliko, tj. vodje, ki se osredotočajo na sebe. V osnovi bo vsak, ki to trenutno bere in se je pripravljen nenehno učiti, postal eden izmed vodij in inovatorjev v tej industriji, če to že ni. Med stotisočimi kvalificiranimi trenerji, ste vi med tistimi, ki nenehno vlagajo v izobraževanja in seminarje in skrbite, da bosta vaša blagovna znamka (VI) in vaš posel dragocena dobrina za ljudi, ki vanju investirajo. Presegate zgolj finančne dividende, ki jih vaše podjetje izplačuje.

 

ZAČETEK POTI

Skozi prihodnje leto, ko bomo predelali vse, kar bi morali vedeti o tem, kako uspešno in etično voditi podjetje oz. svoj posel, boste tisti, ki boste vlagali veliko časa in truda v to, spremenili vaše podjetje oz. posel v nekaj izjemnega.

Tekom tega izobraževanja se bo veliko zahtevalo od vas, med drugim, ugotoviti, kdo ste in s  čim se morate spopasti, če boste želeli izboljšati svoj posel, svoje delo.

Zastavljali vam bomo vprašanja o vas in vašem poslu ter vas potisnili daleč izven vaše cone udobja. Podrobno bomo pogledali, kako deluje vaš posel in kako delujete vi znotraj njega. Pozvali vas bomo, da se zavedate vaših slabosti in izkoristite svoje prednosti.

Korak za korakom z uporabo najboljših virov bo ACA vložila svoj čas in denar v VAŠ posel, kar vam bo omogočilo, da boste hitro na tekočem o novostih v poslu, kaj je koristno, dragoceno in kaj mora biti izpostavljeno kot jedro vašega podjetja.

Vsak teden boste imeli naloge, ki jih boste morali opraviti in prav tu, na vas samih, leži odgovornost za vašo prihodnost.

Nekateri med vami morda iščejo trike, s katerimi ustvariti 6 ali 7 mestno številko na svojem računu, ki jo vsak poslovni guru na socialnih omrežjih promovira. Ne boste verjeli, ampak to ne deluje tako (sem že omenil, da se s poštenostjo daleč pride?).

Obstaja veliko vidikov uspešnega poslovanja, zato moramo vzpostaviti načrte in strategije, da povečamo in izkoristimo prav vsak element.

Potegniti vzporednice v naši industriji. Posel zahteva enako mero časa, uporabe, načrtovanja, ocenjevanja, analiziranja, postopnega prilagajanja, potrpljenja in končnega preizkušanja ter napak kot treniranje ali upravljanje s hrano in treningi. Podobno kot pri treniranju tudi tukaj ni točno določenih in zajamčenih rezultatov, le tisti, ki so lahko na podlagi tega, kar vemo in na podlagi virov, ki jih imamo na voljo, najboljši možni. Edina stvar, ki jo lahko zagotovite je, da trdo delo prinese napredek in da je uspeh neizogiben.

 

NEKAJ KRUTIH DEJSTEV

Možno je, da ste VI sami največji problem pri napredku vašega posla. Vaš strah pred spremembami, prilagajanjem in sprejemanjem novih konceptov. Poleg tega pa še strah pred neuspehom in pred mnenji drugih kolegov.

Vidite, mi kot industrija ugajamo specifični demografični skupini ljudi in neizogibno tudi določeni vrsti osebnosti, če ne, boste zaradi zahtev industrije nedvomno pridobili nekaj lastnosti, ki jih v začetku niste imeli.

Obsedenost s samim seboj je mogoče eden izmed takšnih primerov.

Kot sem omenil, ob nekaterih stvareh vam bo neprijetno in prav je tako. Poslovanje bi vas včasih moralo narediti malo živčne, podobno občutku, ki ga dobite pred treningom nog. Ta občutek bo v začetku prisoten vsakodnevno, poleg zadovoljstva, ki ga boste občutili, ko boste napredovali in rasli.

Bodite iskreni do sebe

Če se želite slepiti o vašem delu in živeti za fasado, ki ste jo ustvarili, potem izvolite. Laganje ali slepljenje samega sebe je velika težava za veliko večino izmed vas. Verjemite mi, ukvarjal sem se že s tisočimi trenerji in veliko jih ima podobne težave. Samospoštovanje, samozavest in, presenetljivo, zaupanje vase.

Ironija je, da je slika, ki bi jo naj ustvarili za industrijo in socialna omrežja, povsem drugačna.

Večini vaših potencialnih strank se zdi to, da ste kot trener nekoliko bližje temu [tej sliki], ki se večini izmed njih zdi nedosegljiva, dobra lastnost. To je razlog, zakaj nekateri med vami ne razumejo, kako je lahko mati dveh otrok, ki je povprečnega videza, simpatična in prijetna, bolj zaposlena kot vi.

Opustite svoj ego

Če želite celo življenje objavljati slike vašega telesa, vašega avta (morda celo avta drugih), vaših ur, hotelov s petimi zvezdicami itd., potem izvolite. Če bi bile vse te slike resnične, potem je malo verjetno, da bi sploh brali to lekcijo oziroma ne bi imeli razlogov, da jo.

Verjetno niste v formi, za katero trdite, da jo imate vse leto. Če ste, potem spadate v majhen odstotek takšnih ljudi ali pa ste genetsko blagoslovljeni.

Še enkrat povem, ljudje se želijo poistovetiti oziroma povezati z vami. Če je vaša idealna slika edina, ki jo poznajo, bodo to težko storili.

Mnogi si ne morejo privoščiti življenjskega sloga, ki ga prikazujejo, in čeprav se želijo slepiti, je to le fasada in drugim ne predstavlja motivacije, temveč bolj kazanje lastnega ega.

Hieararhiija človeških potreb po Maslowu, ki jo bomo predelali v prihodnjih lekcijah, kaže na potrebe, h katerim ljudje stremijo, in sicer potrebe po spoštovanju, samozavesti, statusu in priznanju. To je nekaj kar moramo ves čas upoštevati, vendar se ne smemo osredotočiti samo na to.

Mnogi izmed vas iščete lažjo pot. Če jo, bi morda bilo bolje, da se odjavite iz programa in zaključite z njim.

Če se lahko iskreno pogledate v ogledalo in rečete, da ste pripravljeni delati za vašo prihodnost, potem nadaljujte z branjem.

Vaše podjetje morda ni tako uspešno kot vsem govorite. Verjetno imate “omejena mesta” in vaša potreba, da ljudem pokažete, kako uspešni ste, odvrača od dejstev.  Slike “preobrazb”, ki jih objavljate, kažejo samo majhen odstotek rezultatov, ki jih dosežete pri ljudeh. Ali lahko iskreno ZAGOTOVITE takšne rezultate?

Verjetno ne jeste tako zdravo, kot prikazujete. Večina memev in motivacijskih citatov ne ustreza vašemu dejanskemu življenju. To je le življenje, za katerega želite, da bi mu ljudje verjeli.

Kaj lahko VI obljubite ljudem?

Iskreno?

Kaj lahko zagotovite nekomu, ki pride skozi vrata?

Ena stvar, ki bi jo morali zagotoviti, je znanje, usmerjanje in podpora, zato se morda osredotočite na te stvari, ki so ključnega pomena za vaš posel.

Dejstvo je da: Ljudje dandanes cenijo poštenost, integriteto, moralo, transparentnost in ljudi, s katerimi se lahko poistovetijo. To je točka, ki bo v prihodnjih mesecih imela VELIKO vlogo.

 

BODITE ISKRENI Z DRUGIMI

Bodite realni

Ljudje gledajo druge, ki so opravili vso delo in so na poti k uspehu po urah, tednih, letih trdega dela, in trdijo “tega si želim” ter pričakujejo, da obstaja neka magična formula za to.

Ja, obstajajo formule, vendar formule in sistemi ne delujejo brez trdega dela. Princip je podoben fitnesu.

Če želite finančno neodvisnost, nehajte kupovati stvari, ki jih ne potrebujete in raje investirajte v svoj posel. Bodite pripravljeni delati nadure, ki jih ostali ne bodo. Naučite se spretnosti in delajte pametneje od ostalih.

Ja, to bo zahtevalo nekaj samozavesti, pri čemer upamo, da vam bomo pomagali.

Gradnja posla zahteva investiranje časa, finančno in emocionalno žrtvovanje. Če bi vaši prijatelji in družina želeli, da bi delali to, kar delajo oni, se boste morali vprašati, ali ste v pravem poslu.

 

KAJ VESTE O VAŠEM POSLU?

V okviru ACA smo se posvetovali z več tisočimi trenerji o poslu in ni presenetljivo, da so le redki med njimi vedeli karkoli, kar je pomembno za uspeh njihovega posla. Ko smo jih povprašali o temeljih njihovega poslovnega modela, jih večina ni znala odgovoriti.

Ko smo želeli videti, zakaj je njihova ponudba edinstvena in drugačna, smo ugotovili, da identifikacija njihovega posla posnema vsako drugo osebo v tej industriji.

Prva naloga je ugotoviti, kdo ste VI in vaše podjetje, vaš posel. Na podlagi tega lahko jasno zastavimo, kaj želimo doseči in kako bomo to dosegli.

Nato bomo jasno določili, kaj poskušate doseči. Ali je to finančno izboljšanje, izboljšanje in spreminjanje vašega življenjskega sloga? Želite biti zadovoljni z delom ali gre le za ego. Ali sprejemate odločitve na podlagi vašega ega?

Vaš posel moramo spremeniti tako, da bo IZSTOPAL iz množice in strankam dal jasno vedeti, zakaj je vaša ponudba unikatna.

 

“To ni konkurenčna industrija. Je nasičena, vendar ne konkurenčna. Polna je klišejev.” ~ Phil Learney, ACA direktor izobraževanj

 

To vključuje oblikovanje edinstvene prodajne vrednosti. (USP-Unique selling proposition).

Večina trenerjev na trgu ne uspe izpolniti strankinih ciljev in želja, to lahko jasno vidimo. Njihov položaj je velikokrat odvisen od stvari, ki se jih da narediti veliko bolje. Žalostno je, da je standard industrije tako nizek, da je to postalo pričakovano.

Dobri trenerji se sčasoma začnejo oblikovati po povprečnosti industrije.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://vimeo.com/334141060/26e6a0f3a3″ css_animation=”fadeInDown” title=”Video lekcija” el_id=”video_razumevanje_posla”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-file-video-o” color=”custom” background_style=”boxed” background_color=”black” link=”url:http%3A%2F%2Fnova.advancedcoachingacademy.si%2Faca-demo%2Fthe-production-of-atp%2F|title:THE%20PRODUCTION%20OF%20ATP||” custom_color=”#ffffff”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-file-text” color=”custom” background_style=”boxed” background_color=”black” link=”url:http%3A%2F%2Fnova.advancedcoachingacademy.si%2Faca-demo%2Fthe-production-of-atp%2F|title:THE%20PRODUCTION%20OF%20ATP||” custom_color=”#ffffff”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-file-audio-o” color=”white” background_style=”boxed” background_color=”black” link=”url:http%3A%2F%2Fnova.advancedcoachingacademy.si%2Faca-demo%2Fthe-production-of-atp%2F|title:THE%20PRODUCTION%20OF%20ATP||” css=”.vc_custom_1556734822677{margin-right: 0px !important;border-right-width: 0px !important;padding-right: 0px !important;}”][/vc_column][/vc_row]

Scroll to Top

3 za eno ceno

Kupi paket treh webinarjev po enkratni ceni 47€:

Ali

3 za eno ceno

Kupi paket treh webinarjev po enkratni ceni 47€:

Ali

3 za eno ceno

Kupi paket treh webinarjev po enkratni ceni 47€:

Ali